Voorpret - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Michiel - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Michiel - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

20 April 2016 | Nederland, Deurne

Het is ondertussen woensdag 20 april en over drie dagen zit ik in het vliegtuig richting Japan.

Het opzetten van deze site gaat niet probleemloos (plaatjes toevoegen en zo gaat moeizaam), maar het begin is gemaakt. Zo kunnen jullie op de hoogte blijven van hoe het allemaal gaat en wat ik allemaal meemaak.

De koffer is ondertussen al voor een groot deel gepakt. Alle kabels in een aparte tas. Kleding. Schoenen. Stiekem nog best wel wat. En dan een paar dagen terug bedenken dat het misschien wel in m'n kleine handbagagekoffertje (als dat een woord is) past. Niet dus. Grote koffer, voor een verre reis.

Ik klooi ondertussen nog wat aan hiermee, en wacht op respons van de helpdesk van deze site.

Nog ff wachten dus.

PS. Plaatje toevoegen is intussen gelukt.