Deurne, Schiphol, Parijs, Tokyo, Hiroshima! - Reisverslag uit Hiroshima, Japan van Michiel - WaarBenJij.nu Deurne, Schiphol, Parijs, Tokyo, Hiroshima! - Reisverslag uit Hiroshima, Japan van Michiel - WaarBenJij.nu

Deurne, Schiphol, Parijs, Tokyo, Hiroshima!

Door: Michiel

Blijf op de hoogte en volg Michiel

24 April 2016 | Japan, Hiroshima

Heb ik onderhand al de helft van het aantal plaatsen gehad vandaag!

Eindelijk in het hotel. Niet dat het tegen heeft gezeten, juist niet. Maar het is toch een lang end. Dus nu even rusten.

Op m'n laptop zie ik nu ook dat het bij jullie kwart voor 5 is. Dus dat betekent dat ik zo ongeveer 24 uur terug nog in Nederland was. Bij na op Schiphol om precies te zijn. Gelukkig heb ik in het vliegtuig wat kunnen slapen, dat helpt. Neemt niet weg dat ff rusten op de hotelkamer lang niet gek is.

Het is hier trouwens kwart voor 12 en het weer is lekker te noemen. 20 Graden en een beetje zon. In Tokyo regende het en was het mistig dus dit is wel lekker. En ik weet hoe het in Nederland is.

Dadelijk proberen een fiets te huren en dan even Hiroshima in.

• 24 April 2016 - 10:43

Jeroen:

Fijn dat je goed en veilig aangekomen bent! Tijd om het avontuur echt te beginnen! Geniet ervan

• 24 April 2016 - 11:46

Roel En Evelien :

Geniet van de rust en je reis. Vandaag een soort Luik-Bastenaken-Luik op de fiets?

We kijken uit naar al je foto's en verhalen!!

• 24 April 2016 - 14:05

Petra En Theo:

Fijn dat alles goed gaat.
    We kunnen van de foto geen chinees maken.